Subject: FW: Laabi küla Harku tee 65 ja Õispuu tee 4 maaüksuse ning lähiala detailplaneeringust
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jan 2025 14:42:40 +0200

Palun reg

From: Armas Elo <[email-masked]>
Sent: Monday, January 27, 2025 12:54 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Re: Laabi küla Harku tee 65 ja Õispuu tee 4 maaüksuse ning lähiala 
detailplaneeringust

Tere

Kogujatee on lisatud.

Kas nii sobib?

Lugupidamisega

Armas Elo

Cella OÜ

5070575

On 23. Jan 2025, at 18:52, Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

From: Krista Einama
Sent: Wednesday, January 22, 2025 3:55 PM
To: 'Raivo Altmets' < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: RE: Laabi küla Harku tee 65 ja Õispuu tee 4 maaüksuse ning lähiala 
detailplaneeringust

Tere,

Saadan eskiisjoonise.

Lugupidamisega

Krista Einama

From: Raivo Altmets < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 22, 2025 3:18 PM
To: Krista Einama < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: RE: Laabi küla Harku tee 65 ja Õispuu tee 4 maaüksuse ning lähiala 
detailplaneeringust

Tere!

Kas te saaksite jagada Selektor Proejkt OÜ tööd nr. P19017 Juuliku – 
Tabasalu ühendustee ja Riigitee 11390 Tallin-Rannamõisa-Kloogaranna km 
5,9-9,0 eskiisprojekti dwg joonistega.

Planeerija soov meile teadaolevalt oli teistsugune kui seda esitatud 
jooniselt võimalik välja lugeda on.

Lugupidamisega

Raivo Altmets
teedespetsialist

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Telefon: 5553 2860
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald 

From: Krista Einama < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Monday, January 13, 2025 9:55 AM
To: Laine Vain < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Raivo Altmets < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Laabi küla Harku tee 65 ja Õispuu tee 4 maaüksuse ning lähiala 
detailplaneeringust

Tere,

Planeeringu lahendust muudetud kujul kooskõlastada ei saa, kuna lahendus on 
sidumata Juuliku-Tabasalu ühendustee eskiisiprojektiga (nagu oli 
detailplaneeringu varasem versioon, mille jätsime kooskõlastamata.).

Laabi küla Harku tee 65 ja Õispuu tee 4 maaüksuse ning lähiala 
detailplaneeringule saame anda tagasisidet peale Juuliku-Tabasalu 
kogujateega sidumist kas eskiisprojektijärgses asukohas või nihutatud 
asukohas naaberkinnistule Õispuu tee 1.

Teete ettepaneku eskiisprojekti lahenduse muutmiseks ja kogujatee 
nihutamiseks Õispuu tee 1 kinnistule.

Saame ettepanekut eskiisprojekti muutmiseks kaaluda, kui kogujatee lahendus 
muudetud asukohas on toimiv,  elluviidav ja Õispuu tee 1 kinnistu omaniku 
poolt kooskõlastatud (kirjalik nõusolek). Toimivuse ja elluviidavuse 
hindamiseks palun esitage Transpordiametile muudatusettepanek 
eskiislahenduse staadiumis (mille on koostanud teedeinsener) koos 
naaberkinnistu Õispuu tee 1 omaniku arvamusega. Lahendust arutatakse 
Transpordiameti projekteerimise üksuses.

Informeerime, et eskiisprojekti koostamine on Transpordiameti poolt 
lõpetatud ja Õispuu tee 1 kinnistu omaniku nõusoleku korral tuleb  kogujatee 
nihutamine fikseerida juriidiliselt, millele saame edaspidiselt tugineda 
projekti elluviimisel.

Oleme teemat juba kommenteerinud vastates  18.06.2024 e-kirjas Raivo 
Altmetsa päringule.

Lugupidamisega

Krista Einama

Transpordiamet

From: Laine Vain < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, January 9, 2025 5:20 PM
To: Krista Einama < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Laabi küla Harku tee 65 ja Õispuu tee 4 maaüksuse ning lähiala 
detailplaneeringust

Tere!

Harku Vallavalitsus esitas 28.03.2024 kirjaga nr 12-1/429-13 
kooskõlastamiseks Harku vallas Laabi külas Harku tee 65 ja Õispuu tee 4 
maaüksuste ning lähiala detailplaneeringu, vt lahendus manuses.

Transpordiamet jättis 11.04.2024 kirjaga nr 7.2-2/24/5466-2 esitatud 
lahenduse kooskõlastamata, vt kiri manuses.

Enne kui me Transpordiametile muudetud lahenduse kooskõlastamiseks saadame, 
palume, et te vaataksite enne muudetud lahenduse üle. Meie küsimus on, et 
kas Transpordiamet saab muudetud lahendusele kooskõlastuse anda?

Jätkuvalt on meie ettepanek Juuliku-Tabasalu ühendustee nihutamiseks Õispuu 
tee 1 maaüksuse poole (lisasin Õispuu tee 1 maaüksuse dp joonise manusesse).

Lugupidamisega

Laine Vain
planeeringute spetsialist

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt 
parendada oma teenuseid. Tänan.

Tagasiside vorm on leitav 
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> 
SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Telefon: 5887 2860
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald 

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

<P19017_Juta_AP.dwg>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.